שעה ביום של שיווק - זה כל הסיפור

שעה ביום של שיווק - זה כל הסיפור

כשאנו מנהלים עסק, יש בד"כ נטייה לשקוע בניהול השוטף ולשכוח את התמונה הגדולה ואת המקום אליו, אנו שואפים להגיע.

הדבר נכון שבעתיים לגבי אתר האינטרנט של העסק שהרבה מאמץ וכסף מושקע בהקמתו אבל פיתוחו ושיווקו השוטף בד"כ הולך לאיבוד, בטענה שיש דברים יותר חשובים ובעיות יותר דחופות מאשר לכתוב עכשיו פוסטים לבלוג או לעדכן את הפייסבוק , פעולות שמהם לא ברור מתי תבוא ההכנסה או הלקוח הבא.

אבל העשייה שיווקית חשובה וגם מביאה תוצאות גם אם לפעמים זה לוקח קצת זמן.

ההמלצה שלי היא להקדיש שעה ביום לביצוע פעילות שיווקיות באינטרנט

ניתן לחלק את השעה למספר חלקים כמו:

• חצי שעה לכתיבת תכנים לבלוג האתר ולהפצה באתרי תוכן אחרים
• עשר דקות  לעדכן את הדף בפייסבוק לגבי התכנים החדשים שנוצרו וחדשות של העסק
• עשר דקות לשיפור מסע הפירסום ולמעקב אחר תוצאות
• עשר דקות  לחיפוש שיתופי פעולה והחלפות קישורים

לאלו שאוהבים להתמקד בכל פעם במשהו אחד בלבד אפשר לנסות לעבוד בכל יום שעה על נושא אחר מבין שלל הנושאים והכלים הקיימים: יצירת תכנים והפצתם, רשתות חברתיות , פרסום ממומן, שיתופי פעולה ועוד

בכל מקרה חשוב ביותר שביום האחרון של הפעילות השיווקית בשבוע- לעשות שעה שמתמקדת  בתוכנית השיווקית שיצרתם לפני התחלת העבודה ובמעקב אחר המטרות שהוגשמו והדרכים המוצלחות ביותר שעבדו,  ואז לתכנן כיצד לתכנן את הפעילות השיווקית בצורה מוצלחת יותר בשבוע הבא

תוך חודשים ספורים בלבד של עבודה מתמדת בנושא השיווק שלוקחת כשעה אחת בלבד ביום וכוללת שיפור מתמיד בתהליך , תוכלו כבר להגיע לתוצאות מרשימות

בהצלחה

webmeup

רישום לניוזלטר

*שדות חובה