שינוי קטן באתר, תוצאות גדולות בעסק

שינוי קטן באתר, תוצאות גדולות בעסק

כל שינוי גדול מתחיל מצעדים פשוטים, המגיבים אחד לשני ופתאום יוצרים דבר לא מתוכנן היכול להפתיע בתוצאותיו.
כול שעלינו לעשות הוא פשוט להתבונן במה שכבר יש ולהתחיל לשחק, להתנסות, לחוות. לחוש לאיפה לוקחים אותנו השינויים והאם הם בכיוון הנכון ואם כן אז פשוט לתפוס את הזרימה ולחזק את העשייה. אם הגענו למבוי סתום לסמטא חד כיוונית עם קיר בסופה, סימן שהגיע הזמן למחשבה חדשה ורעננה, שתוביל אותנו לשינוי תפיסה ולתובנה מבריקה.

לפניכם כמה שינויים מומלצים באתר שיכולים להביא לשינויים גדולים בעסק:

  1. חדדו את המסר השיווקי  ע"י כותרת ברורה- הבהירו במה העסק עוסק, מפני שהמבקר בפעם הראשונה  באתר צריך להבין תוך 3 שניות במה אתם עוסקים ואיך זה רלוונטי אליו.
  2. כתבו פסקה המסבירה מדוע כדאי לעבוד אתכם - תשובה לשאלה זו היא חשובה מאוד ללקוח הפוטנציאלי בבואו לבחור בינכם ובין המתחרים
  3. שנו את התמונה בעמוד הבית- תמונה אחת שווה אלף מילים! בחירת תמונה מתאימה לעסק עם המסר שאנו רוצים להעביר: הצלחה, ביטחון, שמחה, אופטימיות, ועוד ועוד את התחושות אילו תמונות מעבירות הרבה יותר בעוצמה מאשר בטקסט וכן רוב האנשים מביטים בתמונות קודם ולאחר מכן בטקסט.
  4. הפכו את האתר ליותר אישי - מומלץ להוסיף תמונות לדף האודות ואפילו לדף הצור קשר.
     אנשים רוצים להתחבר ולעבוד עם אנשים שהם מכירים וסומכים עליהם.
  5. שלבו  סרטון וידאו באתר- בסרטון ספרו על עצמכם על המוצר שלכם, ועל החוויה של העבודה אתכם. סרטון וידאו עשוי טוב ומעניין המעביר את האישיות של בעלי העסק יזניק את מספר המבקרים באתר ואת שיעורי ההתקשרויות.
  6. הוסיפו כפתורי שיתוף לרשתות החברתיות- רצוי שהתוכן שאתם כותבים בבלוג ובמקומות אחרים יהיה מופץ בקלות ובמהירות ברשתות החברתיות , ולכך בדיוק נועדו כפתורי השיתוף(like,google+,linkedin)
  7. קראו לפעולה- הוסיפו במקומות המתאימים באתר: טלפון, טופס צור קשר, מבצע מפתה, רישום לניוזלטר. כך תקראו למבקרים ליצור איתכם קשר ותגבירו את הנגישות והתקשורת אתכם. 
  8. טופס צור קשר ידידותי יותר- כשמגיע הרגע המכריע והגולש כבר הגיע אל עמוד הצור קשר, רצוי לוודא שהטופס מקצועי ומעוצב. חשבו על רעיון ויזואלי מעניין, תמונה אילוסטרציה, טקסט מושך.אל תשכחו להוסיף דף תודה לאחר שליחת הפרטים כך שהגולש ידע שהפרטים אכן נשלחו.

התוצאות הצפויות מהשינויים:
- יותר מבקרים
- יותר עניין למבקרים ושהייה מרובה באתר
- זרימה טבעית  מעמוד לעמוד עד לפעולה הרצויה של הגולש.
  שיעורי המרה גבוהים לפעולות כמו: הרשמה לניוזלטר, קבלת עדכונים מהבלוג, פנייה בטופס צור הקשר

מומלץ לנסות לשנות, להשתנות וליהנות מזה.
אז מה הוא השינוי הקטן שאתם מתכננים לעשות השבוע?

 

webmeup

רישום לניוזלטר

*שדות חובה