צעדים פשוטים ללקוחות איכותיים

צעדים פשוטים ללקוחות איכותיים

הצעדים הבאים יכולים לתת פתרון פשוט ויעיל שהשקעה הדרושה היא לא כספית  אלא בתשומת לב לשרות, למוצר וללקוח:

  • לתת את המוצר והשירות הטוב ביותר ללקוח הטוב ביותר שלך ולוודא שהוא מרוצה ממנו והגיע לתוצאות הרצויות לו.
  •  לבקש לאחר סיום השרות או הפיתרון, המלצה מהלקוח הן בכתב ועדיף גם בווידיאו(מומלץ גם לשכור צלם מקצועי )  בנוגע לטיב השרות ויחודו המתארת כיצד השרות עזר לעסק שלו לפתור בעיה מהותית,לגדול ולהצליח.
  •  לפרסם את ההמלצה באתר שלך בפייסבוק, בלינקד-אין ובמקומות אחרים(לאחר שקיבלת את רשות הממליץ כמובן)
  • לבקש מהלקוח המרוצה, נותן ההמלצה להמליץ עליך לחברים ועמיתים וגם להנחות אותו כיצד להשתמש ברשתות חברתיות כדי להפיץ המלצה זו- למשל אפשר  להשתמש בכלי ההמלצות של linked-in  אשר שולחת את ההמלצה על שירות טוב שקיבלת לכל החברים ברשת שלך. 
  • לבקש רשימה של 5 עסקים או אנשים שהלקוח הממליץ חושב שיש סבירות גבוהה שירצו את השירותים שלך ולבקש את כתובות הדוא"ל שלהם בנוסף להסכמתו שתצורף פסקה מקדימה לדוא"ל המסבירה את שייכות הממליץ לנותן השרות ואת ההמלצה שלו עליו.
  •  לקבל את הסכמתו של הלקוח לצירופו לרשימת התפוצה של אתרך ולבקש ממנו להפיץ אותה בקרב  חבריו, מכריו ולקוחותיו

חשוב לזכור:
ההשקעה בלקוחות טובים היא ההשקעה הטובה והזולה ביותר
ולקוחות טובים נוספים מגיעים בדרך כלל בעקבות המלצות והכרויות עם לקוחות מרוצים
עבודה נכונה המשלבת גם שימוש מושכל באתר וברשתות חברתיות יכולה לקדם מאוד את העסק שלך.

webmeup

רישום לניוזלטר

*שדות חובה