מהו המהלך השיווקי הנכון שימשוך אליכם לקוחות באינטרנט?

מהו המהלך השיווקי הנכון שימשוך אליכם לקוחות באינטרנט?

אתם מעולים במה שאתם עושים, עם ניסיון של שנים רבות בענף הלקוחות שלכם מאוד מרוצים מהשרות שהם מקבלים ממכם, יש לכם אפילו משרד מעוצב ומאובזר ואפילו השקעתם כסף רב באתר אינטרנט, בקידום אורגאני ובפרסום ברשתות חברתיות  אך אילו שפונים אליכם דרך האינטרנט אינם ממהרים לסגור אתכם עסקה  ואינם מבינים כמה טובים אתם.

מדוע זה קורה?

במרחק הקלקה אחת בלבד ממכם נמצאים המתחרים שגם הם טוענים שהם הכי טובים והכי מסורים ויש להם הכי הרבה ניסיון  והגולש שרוצה לבדוק את כל האפשרויות עובר במהירות לאתר הבא ולא יוצר איתך קשר, קובע פגישה וסוגר עסקה.

אז מה עושים?

הפתרון מגיע לא דווקא מעוד השקעה יקרה או בשימוש בטכנולוגיה חדשה של פרסום אלא במתן תשובה כנה ומדויקת שמגיעה לאחר מחקר וחשיבה מעמיקה שעונה ללקוח הפוטנציאלי על השאלה הגדולה ביותר שמטרידה אותו- מדוע לבחור בך כפותר הבעיה הגדולה שמציקה לו.

השלב הראשון בפתרון התעלומה הוא הבנת הבעיה שלא תמיד ברורה ומובנת מאליה והצורך של הלקוח בפתרון הייחודי לו שלעיתים קרובות רגשי ולו דווקא רציונלי:

  • מוכר נכס מסחרי יקר יחפש טיפול vip מראש מחלקת הנדל"ן במשרד עורכי הדין במשרד לעומת משקיע פוטנציאלי בנדל"ן  אשר יחפש נכס ספיציפי שילהיב אותו וייתן לו תשואה ניכרת
  • לקוח השוקל לעבור לסוכן ביטוח חדש ירצה לדעת בוודאות שהסוכן יעמוד לצידו בעת צרה ויש לו על מי לסמוך
  • הורה המחפש מורה פרטי או שיעורי תגבור לילדיו ירצה לראות את היחס האישי שהמורה מספק ואת התוצאות במבחנים עם תלמידים קודמים
  • למתעניין בשיעורי ריקוד חשוב  גילאי הרוקדים והאפשרות למצוא בן או בת זוג לרקוד איתה לא פחות ואפילו יותר מרמת המורה ושנות ניסיונו

השלבים במחקר כוללים:

  • התמקדות בלקוח האידאלי
  • הבנת הבעיה שמציקה לו
  • ראיון של לקוחות
  • ניסוח הפיתרון

התוצר

משפט חזק משמעותי עם מסר חד משמעי המושך תשומת לב ומראה את היכולת הייחודית של העסק לפתור את בעייתו הספציפית של הלקוח בצורה הטובה ביותר. המשפט הזה הוא ההבטחה הגדולה שלכם ללקוח וצריכה לקבל ביטוי מלא בראש האתר בין אם בכותרת גדולה בין אם במצגת או בוידאו. ולאחר מכן יוקדש שאר חלל האתר להוכחת היכולת שלכם לקיים הבטחה זו- בין אם על ידי נתונים, סיפורים, פוסטים מעניינים ורלוונטיים מהבלוג, אבל מה שחשוב שהכול קשור ומחזק את המסר ואת ההבטחה של הכותרת הראשית.

הקמפיין

פרסום ממוקד לקהל יעד מפולח המציע פתרון לבעיות ומענה לצרכים אמיתיים יביא תוצאות. בין אם מדובר בפרסום בעזרת גוגל 'אדוורדס' ברשת החיפוש וברשת המידה ובין אם מדובר ביצירת קמפיין בפייסבוק. המסר השיווקי והפיתרונות לבעיות שנוסחו במהלך המחקר הראשוני, יבואו לידי ביטוי במודעות ובדפי הנחיתה ימשכו גולשים ויהפכו אותם ללקוחות נלהבים.

הפרסום באינטרנט עובד, כאשר עושים אותו בצורה נכונה. תעבדו לפי השלבים ותופתעו לטובה.

זקוקים לעזרה בשיווק העסק באינטרנט? צרו איתנו קשר: 03-5105351

 

webmeup

רישום לניוזלטר

*שדות חובה