טיפים חיוניים לשיפור תוצאות מסע הפרסום בגוגל אדוורדס

טיפים חיוניים לשיפור תוצאות מסע הפרסום בגוגל אדוורדס

עכשיו לאחר שיצרת את מסע הפרסום הראשוני שלך במערכת הפרסום של 'גוגל' הגיע הזמן לשפר תוצאות ולהבין יותר את  האפשרויות הרבות שמערכת חכמה זו מעמידה לרשותנו המפרסמים.
תהליך שיפור התוצאות נקרא אופטימיזציה של החשבון ומטרתו לשפר את איכות הקמפיין ללא העלאה בעלותו והוא יכול לכלול: שיפורים במודעות, שינוי הצעת המחיר למילות המפתח, ארגון טוב יותר לקבוצת מודעות ושינויים באופן הפנייה לקהל היעד.

יצירת מודעות מושכות ורלוונטיות:
האומנות והאתגר  ביצירת המודעה היא היכולת להעביר במילים ספורות את ערכו של המוצר או השרות שלך ולהניע לפעולה מידית. כדי לעשות זאת יש להתמקד ב:

  • כותרת מושכת אשר מציינת ערך ללקוח כמו מחיר או מומחיות בפתרון בעיה ספציפית
  • שילוב לפחות מילת מפתח בולטת אחת בתוך טקסט המודעה
  • הנעה לפעולה באמצעות מילים כמו : מבצע, זמן מוגבל, ייעוץ ללא עלות ועוד

שיפור מילות המפתח:
המטרה היא להשאיר רק את מילות הרלוונטיות והאיכותיות ביותר ולהיפטר מן השאר וזאת ע"י :

  • מציאת המילים בעלות ציון האיכות הגבוה ביותר  והתמקדות בהם
  • שימוש במילות מפתח שליליות כדי למחוק ביטוי חיפוש לא רלוונטיים
  • שינוי  אופן ההתאמה של מילת החיפוש- "התאמה מדויקת"," התאמה לביטוי"

שיפור ההחזר על ההשקעה (ROI)
יחס המרה הוא אחוז הפניות מאלו שהקליקו על המודעה לאלו שהשאירו פרטים בטופס, התקשרו או עשו פעולה משמעותית אחרת. המפתח לקמפיין מוצלח הוא יחס המרה גבוה וזאת עושים ע"י

  • מיקוד טוב יותר : בחירת מוצר או שרות אחד והתמקדות ביצירת מודעות ממוקדות בו ובחירת מילות מפתח ספורות אשר הם הרלוונטיות ביותר למוצר או שרות זה
  • בניית דף נחיתה עם מסר ברור, תוכן המניע לפעולה ועיצוב מקצועי יעשה פלאים  
  • מעקב שוטף של בעל העסק על  אופן הגעתם של הלקוחות והבנת אופן החיפוש שלהם והתמקדות בלקוחות הטובים ביותר עבור העסק שלו.

חשוב לזכור:
הפרסום בעזרת 'גוגל אדוורדס' עובד, אני יכול להגיד זאת בוודאות לאור ניסיוני עם עשרות עסקים שאני עובד איתם כמנהל ויועץ שיווק דיגיטלי, אבל צריך לדעת להשתמש בו באופן מאורגן וחכם  ובעיקר לדעת לשפר את התוצאות לאורך זמן.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ בכל שאלה הנוגעת לשיפור מסע הפרסום שלכם: 050-2916367

webmeup

רישום לניוזלטר

*שדות חובה