ההנאה שבשיווק

ההנאה שבשיווק

כאשר אני שואל בעל עסק מהי האסוציאציה שעולה בראשו למילה 'שיווק' התשובה היא לרוב- "הלוואי ויכולתי שמישהו יעשה זאת עבורי" רוב בעלי העסקים מרגישים שהם חייבים לשווק כדי להביא לקוחות אך מרגישים שהשיווק הוא נטל עבורם, שזה לא תפקידם לשכנע אנשים באיכות מוצרם או לשכנע אותם לקנות. הם רק רוצים לעסוק במה שהם טובים, בתחום מקצועם והתמחותם.

מדוע חשוב שהשיווק יהיה מהנה?
שיווק הוא תהליך ארוך טווח וההנאה ממנו מבטיחה את המשכיותו והצלחתו. כאשר אנו לא נהנים ממשהו אנו דוחים אותו מבקשים רק לעשות V כדי לצאת ידי חובה מייחלים שמישהו אחר יעשה זאת עבורנו.

מה יקרה אם נשנה גישה?
נתבונן בשיווק העסק שלנו כתהליך מהנה יצירתי , כתהליך בו אנו מגלים לעצמנו ולעולם את ייחודנו ואת הערך האמתי שאנו מעניקים. נתייחס לשיווק כאפשרות ליצירת מערכת יחסים משמעותית ומספקת עם לקוחותינו הקיימים והפוטנציאלים. כהזדמנות להקשיב לצרכים, אתגרים וחלומות של לקוחותינו. כאתגר לעצמנו להשתפר באיכות המוצרים והשרותים שאנו נותנים. כהזדמנות ללמוד, להתחדש ולרכוש ידע וכישורים חדשים.

אז מהם הדברים המהנים ביותר עבורי בשיווק?

  • למצוא את החזון והתשוקה של בעל העסק ולעיתים גם לעורר אותה אחרי שמעט כבתה
  • לתכנן אסטרטגיה שיווקית וללוות את בעל העסק בכל שלבי יישום התוכנית
  • למצוא את הכלי היעיל ביותר לפרסום במינימום כסף ומקסימום תוצאות ולשמוע את הלקוח מספר לי בהתרגשות שהיו לו פניות רבות בנוגע לשירותיו כתוצאה מהקמפיין שיצרנו
  • לחדד ביחד עם הלקוח את המסר השיווקי כך שיהיה מדויק להפליא ויביע את יחודו של בעל העסק
  • להכיר אנשים חדשים, נפלאים, מעניינים שרבים מהם הופכים גם להיות חברים טובים

אתם מוזמנים לפגישת הכרות ללא עלות בה נבחן כיצד נהפוך ביחד את השיווק שלכם למהנה חכם ויצירתי
דני סליטרניק , יועץ ומנהל שיווק דיגיטלי  050-2916367

webmeup

רישום לניוזלטר

*שדות חובה