האם הפרסום ב'גוגל אדוורדס' כדאי?

האם הפרסום ב'גוגל אדוורדס' כדאי?

כנראה שצורת פרסום זו עובדת לאלפי עסקים בעולם! לפי הנתונים מחברת גוגל, כמות המשתמשים ב'גוגל אדוורדס' גדלה ואיתה גם הרווחים.  עסקים רבים משתמשים באדוורדס ומשקיעים תקציבים אשר הולכים וגדלים משנה לשנה. 

אז מה עוצר אותך בעל העסק מלהשקיע אם זה עובד לכל כך הרבה עסקים?

  • החשיבה שזה עולה המון כסף שאותו אין לך כרגע
  • החשש מטכנולוגיה לא מוכרת והזמן הנדרש ללמוד ולשלוט  בה
  • ההנחה שסוג זה של פרסום הזה אינו מתאים למקצוע שלך שדורש אמון והכרות אישית כמו עורך דין לדוגמא
  • ניסית בעבר ללא שום הצלחה א שמעת מחברים ועמיתים שאמרו שזה לא עובד

איך עובדים בצורה נכונה המביאה לתוצאות והצלחות?

לפני שפוסחים על אפשרות כל כך מעניינת שעובדת עבור מיליוני עסקים אולי כדאי לשקול לעשות זאת בדרך הנכונה ואז לשפוט את ההצלחה. דבר החשוב ביותר הוא לעבוד עם איש מקצוע, מומחה מוסמך 'גוגל אדוורדס' שילווה אותך בניהול הקמפיין או ינהל אותו עבורך.

מדוע הכרחי לעבוד עם מומחה בניהול הפרסום הממומן?

דרוש הרבה ניסיון וידע מקצועי כדי ליצור קמפיין מוצלח - אשר יוביל לא רק להרבה קליקים אלא ללקוחות איכותיים שיזניקו את העסק שלך ואת רווחיותו. ישנה הרבה תחרות וכל טעות עולה הרבה כסף ולכן חייבים לדייק בכל תהליך העבודה וניהול מסע הפרסום: במודעות, בקהל היעד, בדף הנחיתה אליו יופנו הגולשים ולא פחות חשוב יש צורך בהבנה עמוקה של התוצאות שמתקבלות כדי להמשיך ולשפר במהירות את הקמפיין ואת התוצאות  ולכן חשובה ההסמכה של 'גוגל' המוודאת את כשירותו ואת הידע המקצועי של המפרסם וחשוב כמובן הניסיון שלו בניהול פרויקטים קודמים וההצלחות שהגיע אליהם.

כיצד יוצרים קמפיין טוב?

  • הבנה עמוקה של קהל היעד שלך ושל הלקוח האידאלי עבורך
  • התמקדות בבעיה החשובה ביותר שאתה פותר עבורך הלקוח הזה
  • מחקר הביטויים והמילים בהם ישתמש הלקוח האידאלי בחיפושיו בגוגל אחר פתרון לבעייתו
  • ניסוח מודעות מושכות, מעניינות והמניעות לפעולה
  • יצירת עמוד נחיתה שאליו יופנו הגולשים שהקליקו על המודעה ובו יינתן פתרון מדויק לבעייתם באופן המבהיר למעלה מכל ספק שנותן השרות הוא האדם הנכון לפנות אליו ואין צורך לחפש אחר עסקים אחרים
  • שיפור יחס ההמרה כך שאחוזים גדולים יותר יקליקו על המודעה וייצרו קשר ויהפכו ללקוחות

לסיכום

קמפיין נכון של אדוורדס יכול להזניק את העסק שלכם ולגרום לעשרות לקוחות חדשים להגיע אליכם בכל חודש ולעיתים קרובות ניתן לעשות זאת בתקציב נמוך. אך חייבים לעבוד עם מומחה מוסמך ולדעת להתמקד ולשפר את הקמפיין עד שמגיעים לתוצאות הרצויות

דני סליטרניק,
מוסמך גוגל אדוורדס עם ניסיון של ניהול עשרות קמפיינים למגוון עסקים וחברות
050-2916367

 

webmeup

רישום לניוזלטר

*שדות חובה